Skip to content

Robot Reeborg – scenariusze

Platforma robota Reeborga to narzędzie, które pozwala online prowadzić zajęcia.

Jeśli chcecie spróbować, zapraszam zapoznać się z moim materiałem:

Oto lista scenariuszy lekcyjnych, które zostały wykonane w ramach projektu Lekcja Enter w grupach, w których byłem trenerem.

Opis scenariusza
  • Na tej lekcji stworzysz grę o nazwie Kładzik, zaprogramujesz etapy przejścia za pomocą bloczków i za pomocą programowania w Pythonie.
  • Autorka: Anna Owca.

Opis scenariusza
  • Do sterowania wirtualnym robotem można użyć trzech języków programowania (Python, JavaScript i CoffeeScript). Mamy tu dwa tryby pracy i możemy ławo je zmieniać. Tryb graficzny (bloczki) oraz tryb tekstowy (python).
  • Autorka: Elżbieta Sołtys.

Opis scenariusza
  • Twoim zadaniem będzie zaprogramować za pomocą bloczków etapy przejścia w wybranej grze. Przećwiczysz robienie skróconych zapisów (pętli).
  • Autor: Anna Owca

Przy okazji proponuję szybki QUIZ w technologii H5P

Published inOpisy oprogramowaniaPython 3

Be First to Comment

Dodaj komentarz