Twórz różne programy w Pythonie – i baw się świetnie!
Jeśli:
- chcesz poznać język Python od strony praktycznej
- przymierzasz się do matury z informatyki
- marzysz o karierze programisty
to doskonale trafiłeś!
Autor – czyli ja:
Napisałem tę książkę z myślą o tych, którzy chcą poznać Pythona, lecz się boją; o nauczycielach, aby mieli pozycję, która wspiera ich w nauczaniu tego języka programowania. Chcę, aby dzięki niej młodzież w szkole zobaczyła, że można łączyć informatykę z fizyką, z geografią.
Chcę pokazać, że informatyka to nie jest przedmiot oderwany od innych – to spoiwo.
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych.
Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie kody źródłowe, zapraszam… poniżej przycisk prowadzący do GitHub i próbka kodów z pewnego rozdziału tu na stronie za pomocą serwisu Pastebin: